torsdag den 12. januar 2012

Formland Spring 2012 - Trendy blog

Så er der public service til det trendige folket.

Jeg har i dag været på Formland messen i Messecenter Herning, så jeg havde tænkt mig at jeg lige ville slå et slag for et par af de fede ting jeg så der.

Der var meget tro mig, en halv hal med bare chokolade for eksempel, hvem siger nej tak til det? 

Sågar biler blev dækket til med garn.


Formland Spring 2012 bød blandt andet på et, ihvertfald for mig, nyt koncept. Konceptet hedder Yarn Bombing på engelsk, eller den danske udgave; Strikke grafitti. Der er simpelthen en helvedes masse damer som har strikket en hel masse, for eksempel covers til skraldespande, stole, dørhåndtag og alt muligt andet. 

Hvis strikke graffiti har fanget din interesse, så google det; der er nogle ret vilde billeder.




På messen blev der også udelt den famøse Formland Award. Den gik denne gang til DesignerSHIP, har designet en serie kopper. 

De andre nomineret var qb light af Morten Lassen og Beater piskeris fra Normann Copenhagen.


Mr. P One man shy


Min personlige favorit på messen var en lampe fra Propaganda, dette er dog ikke en helt nyt ting længere, men derfor er den stadig helt vildt fed, sådan en natlampe skal jeg bare have !







En fed ting til festival folket er dette Volkswagen telt fra EDO Copenhagen. Jeg ligger hovedet på bloggen og kalder det " Det ultimative festivaltelt" 


Håber i kunne bruge dette til lidt inspiration, messen er helt klart et besøg hver, hvis man har mulighed for det. Det kræver CVR nummer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar