fredag den 22. april 2011

Dagens emne: Abort

Ja så skal jeg da lige love for at det er lidt tid siden at bloggen er blevet opdateret. Jeg håber da virkelig ikke at der er nogen der har savnet det alt for meget, men det er der sku nok heller ikke:)

I dag skal vi have fat i emnet abort.
Det skyldes at jeg lige har siddet til min kære kusines fødselsdag, hvor jeg har måtte høre, at nogle personer, ikke nogle jeg kender, har en meget lemfældig* omgang med, ja lad os sige det på den hårde måde menneskeliv!
Jeg siger ikke at man skal få børn med hvem som helst, det jeg siger er bare at man fandme godt lige kan tænke sig om inden man knalder, og at hvis uheldet er ude, må man tage ansvar for det man har gjort.
Samtidigt med det lever vi jo i en verden hvor det er mere almindeligt at gå fra hinanden end at blive sammen hele livet, man vil jo sagtens kunne opfostre et barn, selvom man ikke nødvendigvis er sammen, det er ikke altid noget dårligt, at forældrene til et barn ikke er sammen, tro mig jeg taler af erfaring. Det handler bare om at tage sig sammen, og tænke på barnet i stedet for sig selv! Det var bare lige en lille opsang! Det er nok ikke alle der er enige, men det er jeg ligeglad med, det er min blog:)

Ellers må i fandme have en rigtig god påske, det er jo fantastisk vejr. Er der noget bedre end øl på terrassen, nej det tror jeg faktisk ikke!

Til sidst vil jeg lige slå et slag for Krysters Kartel på DR2, det er saftsusme underholdning!


*Skødesløs, sløset. (kendt fra 1967), så ved i det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar