lørdag den 23. april 2011

Topløs solbadning!

I dag kom det endeligt frem at hver tredje kvinde er generet af at andre kvinder ligger med bare bryster på stranden. Det er tydeligvis kvinder der er overvægtige eller på anden måde er utilfredse med deres krop.

Hvad der er mere interessant er at 17 % af de danske mænd, føler sig generet af bare bryster på stranden! Det kan man så undre sig over , i dette tilfælde kan jeg kun se 2 mulige scenarier:

1. At de har udført spørgeskemaet med konen ved siden af.

2. At de simpelthen bliver fysisk opstemt, og ikke har kontrol over det!

I tilfælde af at der var nogen der undrede sig over, hvad min holdning til problemstillingen er, kan jeg sige at jeg absolut ikke har noget problem med topløs solbadning, jeg gør det faktisk selv!

Til sidst vil jeg lige advarer om at ligge topløs i nærheden af Kolding, her er det nemlig hele 40 % der føler sig forulempede af bryster!

To indlæg på 2 dage tænker i så! Det skyldes simpelthen at der er så mange gode emner:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar