søndag den 10. april 2011

Skogvejen 26

Nu kom jeg vidst til at love i mit sidste indlæg, at jeg ville ligge en masse ind fra skiferien. Det har jeg som i kan se nok ikke gjort.

På min skiferie fik jeg endnu et ønske til bloggen. Det lød på at jeg skulle tegne et lille portræt af Skogvegen 26. Jeg har tænkt mig at tage udfordringen op, så her kommer det.

Når man kører ind i lille Hemsedal ser man hurtigt mange store hytter, heriblandt Skogvegen 26, hvor min kære lillebror og hans kompaner holder til. Dette store flotte hus giver et rigtigt godt førstehånds indtryk. Det er dog ligeindtil man åbner døren, for magen til Svinesti skal man lede længe efter, men okay at bo 7 mennesker sammen er nok heller ikke det letteste! Man må så sige at det altoverskyggende er selvfølgelig den udsigt man står op til hver morgen! Den er fantastisk, og hvis nu bare støvsugeren havde virket skulle drengene nok få den brugt!

Men tak for en rigtig god uge! Det har været en fornøjelse at bo der!

P.S Rasmus Bach, husk at melde dig som fast læser;)

Lidt billeder fra turen:
Rasmus Bach
Nicolajs Sofatrick

Merring. Lig mærke til skraphedseffekterne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar