torsdag den 10. marts 2011

Bryllup

Så blev Peter og Amalie endelig gift, man må da sige at det var på tide, nu hvor Amalie er blevet hele 19 år. Til Se og Hør siger Amalie at det var fantastisk og nøjagtig som det skulle være.

Så kan man måske undre sig over hvilke drømme hun har haft som lille pige, når Ekstra Bladet fortæller at det er Tv3 og Mastiff (som producere Paradise Hotel) som har betalt brylluppet, ikke nok med det, måtte flere af scenerne tages om da det jo selvfølgelig skulle filmes til Tv! Det kalder jeg saftsusme et romantisk bryllup! Hvor mange vil ikke gerne stå og sige ja til hinanden lige indtil den sidder lige i skabet, eller måske danse brude vals flere gange, det kunne måske være rart nok hvis man ikke havde fået øvet sig nok.

Det jeg vil frem til med denne ironiske fortælling er, at jeg ikke fatter at nogle gider og udstille sig selv på den måde, jeg tror at det har været verdens mest upersonlige og mærkelige bryllup, både for gæsterne, men også for celebretierne selv, men okay det er måske bare mig. Hvem ved det kan jo være jeg kommer med i Paradise Hotel og finder en rigtig sød og klog pige at gifte mig med!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=414779382329&set=t.761976143&theater Her lige et lille link som viser at det ligeså godt kunne have været mig der blev gift i Mexico!

Hvad siger i piger? Nogle der vil giftes hvis jeg finder et Tv selskab der vil betale?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar