fredag den 4. marts 2011

Dagens emne: Blog

Ja så skete det!

Jeg sad her til aften og kiggede på Facebook. Her falder jeg tilfældigvis over at min kære veninde Rikke, har lavet et nyt indlæg på sin blog! (madebyrikke.blogspot.com)
Den før omtalte blog handlede om nogle blomster hun havde set hjemme hos hendes i øvrigt fantastiske mor. Her tænkte jeg så; Det kan du fandme gøre bedre Jacob, hvem gider læse om blomster! Så jeg har simpelthen valgt at lave en blog, lidt atypisk for drengene i min omgangskreds, men hvad fanden. Jeg har tyv stjålet Rikkes navn, men jeg kunne simpelthen ikke finde på noget bedre! Så nu er vi igang.

Jeg aner ikke hvordan fanden man gør, så jeg prøver mig frem. Hvis i har tænkt jer at følge med, så kan jeg fortælle at jeg har tænkt mig at vælge et emne for hver gang jeg laver et indlæg. Jeg ved ikke hvor tit jeg har tænkt mig at lave et indlæg, men jeg satser på det bliver underholdene hver gang. Emneforslag modtages gerne i kommentar feltet nedenunder!

Dagens emne er jo blog, eller at blogge!
Hvorfor blogger folk? Ja det ved jeg da ærligtalt ikke, jeg kan faktisk ikke finde en god grund til det, men i bund og grund er det vel for at lukke folk mere ind i ens liv, endnu mere end de i forvejen er i disse facebook tider.
Jeg tror faktisk at grunden til at jeg gør det, er at man på en eller anden måde skal have dækket sit EGO behov, ved at få folk til at følge ens hver dag og holdninger til hvad der sker rundt omkring. Samtidig ser jeg det som en udfordring og en mulighed for at komme af med en masse holdninger.

Lad os sætte et mål. 100 læsere før 1.Juli. Tror sku det er højt sat, men hvad pokker ellers er det jo ikke en udfordring!  

Vi ses snart!

1 kommentar:

  1. spændende Jacob, men du må da have andre interesser end fodbold og Heidi Klum, sidstnævnte er dog mest interresant. Hvad med Tennis eller dit arbejde ?

    SvarSlet