søndag den 6. marts 2011

Superligaen, Premier League og Heidi Klum

Så kom det vi alle sammen ventede på, næste indlæg i Jacobs blog.

Det er skønt at se at antallet af faste læsere er stødt stigende! Da alle mine faste læsere( sidst jeg tjekkede ) er hankøn, har jeg til dagens blog valgt et meget maskulint emne i form af starten på forårs sæsonen i Superligaen, men først vil jeg lige sende et link til en nyhed jeg lige har læst.

http://www.news.com.au/supermodel-heidi-klum-takes-off-her-underwear-at-oscars-party/story-e6frfmq9-1226016350756

Dette er ikke en virus! Den er god nok og der er tilhørende video! Det synes jeg fandme der er friskt af en dame på 37! Jeg ville sku godt have været med til efterfesten!

Tilbage til fodbolden. Lad os lige starte med Liverpool - Manchester United. Her har i et par spiltips, som i selvfølgelig godt må benytte jer af.
2/3 dele af mine faste læsere er United fans og jeg har virkelig bidt i det sure æble for at spille på at de får point. :)

Fuldtids resulstat: 2-2 13.00
Første målscorer: Raul Meireles 9.00

Nå men det var Superligaen det skulle handle om. Rundens kamp hedder som i nok ved FCM - FCK. Jeg synes at optakten har været rigtig god for FCM de har været meget i pressen på det sidste, med positive kommentarer og jeg synes at selv om de har solgt ud i vinter, virker de rigtig opsat på at FCK skal stoppes.

Denne analyse har jeg blandet med min kærlighed for FCM og derfor har jeg valgt at spille 50 kr. på FCM til odds 4.50. Jeg synes faktisk at 4,5 gange igen er meget på en hjemmesejr til nogle, som faktisk kunne ligge på en delt andenplads hvis de vinder den kamp de har til gode over Lyngby. Første målscorer: Jonas Borring(billedet), 13.00

Rigtig god fodboldsøndag til alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar