søndag den 13. marts 2011

Zulu Awards

Jeg har lige netop sat mig i min nye lænestol, det siger jeg jer, det er lækkert!

Det er med lidt blandede følelser jeg sidder her i dag, det skyldes simpelthen at FC Midtjylland stod uafgjort med FC Nordsjælland igår, samtidigt med det tabte West Ham i dag til Stoke, i en kamp der efter min mening skal undersøges for Match Fixing! Forsatan en dårlig dommer!

Det der så glæder mig rigtig meget er at der er Zulu Awards i TV. Det er fandme noget af det mest underholdene hvert år, og det håber jeg også det bliver i år. Hvem husker ikke Simon Jul´s kærligheds sang, den lille gumbass eller bedst af alt, da Robert Dølhus var i Brian Mørk show ! Det er vidst alt sammen fra Zulu Comedy Galla, men hvad fanden det er jo også Zulu!

Derudover har weekenden ikke budt på det vilde, udover at jeg har tævet nogle stykker i Fifa og prøvet at holde mig nogenlunde ædru efter en helvedes tur Torsdag! Nu står den snart på SKI ferie det bliver fandme vildt!

Ja det var sku ikke særlig underholdene i dag, skal vi ikke håbe der kommer et lige mere interessant emne til næste gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar