mandag den 7. marts 2011

Motionscentret

Jeg er lige kommet hjem fra motionscentret (ja nu tænker i nok; " hold kæft det er frisk fyrs agtigt " . Her har jeg mødt et par personer som i da skal høre om.

Jeg kommer friskt ind og sætter mig på en motionscykel ved siden af en ung fyr. Jeg opdager hurtigt at denne fyr er meget afslappet i og med at han samtidig med at trampe løs på motionscykelen, spiller skak på sin iPhone. Det tænker jeg ikke mere over, lige indtil han lige pludselig hiver en bog frem ud af ingenting, som han begynder at sidde og læse i! Det kalder jeg fandme træning!

Jeg går til næste forhindring, som er romaskinen. Jeg spotter lynhurtigt 2 blondiner som står på step maskinerne foran mig (måske derfor jeg tog lige netop den romaskine). Nå men altså den ene pige er klædt i et par meget stramme trænings leggings (de kunne faktisk ikke være strammere), er ikke hundrede på at de hedder det, men i ved hvad jeg mener derudover har hun en lyserød trøje på som stoppe lige under navlen. Hun holder sig på step maskinen i hele 4 minutter! Veninden derimod er en lækker blondine vil jeg da godt indrømme, hendes t-shirt stopper også lige under navlen og hun er også iført stramme leggings, dog ikke lige så gennemsigtig stramme som den andens.
Jeg tror faktisk det er første gang hun er i et motionscenter da hun i, hold nu fast, hele 6 minutter står og ser mega dum ud, fordi hun går den forkerte vej på step maskinen. Sikke da en stereotyp!

Jeg går videre over til håndvægtene, hold da fast det er seriøs træning var? Her har vi så endnu en stereotyp, denne type hader jeg bare mere end andre. Kender i ikke de der store tykke mænd, som regel rødhårede og blege, men som tror de er store veltrænede fyre. Ham her render rundt i en nedringet tanktop med god udsigt til alle 120 kg. Problemet med disse mænd er at de aldrig nogensinde kunne finde på at sætte sig på en motionscykel, selvom det var det der var allerbedst for dem og faktisk måske kunne gøre at de fik en pæn krop, i stedet pumper de bare jern og blive størrer og ganske lidt mindre tyk end de er i forvejen.

Det var hvad jeg havde til jer i dag. Vi skrives ved ;)

PS. Jeg har lige fået den bedste Club Sandwich nogensinde, fra KARMA i Herning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar