tirsdag den 22. marts 2011

Kussomaten og Århus domkirke


I går fik jeg mit første emne ønske til denne blog. Ønsket lød på at jeg skulle tage fat i Kussomaten om man så må sige. 

Det må jeg sige har været en, på mange måder hårrejsende oplevelse, det vil i nok selv vil finde ud af hvis i tjekker hjemmesiden www.kvindekenddinkrop.dk her er der billeder fra forlystelsen selv! Hvis du ikke har spist endnu, vil jeg råde dig til at vente til du har indtaget resten af dagens måltider!

Så kan man så spørge sig selv; Hvad helved vil folk med de billeder?
Ja der må jeg sku være jer svar skyldig, for det aner jeg simpelthen ikke. Jeg kan slet ikke se nogen ide ved denne automat, hvad kan den, som en efterhånden standard mobil telefon ikke kan, nå ja den ligger det selvfølgelig ikke på internettet så andre folk kan se den, det kan den selvfølgelig, men jeg tror alligevel det er de færreste der kunne tænke sig at få den slags op på sin Facebook side!

I dag var vi tilfældigvis forbi Århus Domkirke og ja vi tog os den frihed at give os selv en rundtur deri. Egentlig startede det med at vi kom til at snakke om hvor højt tårnet var og satte os for at undersøge det. Det er i øvrigt 93 meter højt og kirken er 93 meter lang, hvilket faktisk er den længste kirke i Scandinavien! WOW!

Desuden fik vi svar på endnu et stort spørgsmål omkring kirker! Hvorfor er der næsten altid et kirkeskib? Svaret er, at skibet symboliserer sejladsen fra fødsel til grav! Forsatan hvor bliver vi alle sammen kloge!

Tak for i dag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar