tirsdag den 8. marts 2011

Slik og Cola

Her sidder jeg så og kværner det ene stykke slik efter det andet ind i hovedet sammen med Thomas.
Mig og Thomas vil godt indrømme at vi har et problem når det kommer til slik eller søde sager generelt. Hver eneste gang vi skal se en fodbold, spille Xbox eller alt muligt andet er der altid slik indblandet.

Igår var jeg i motionscenterret og det gør mig bestemt ikke mindre lækker sulten, både fordi at man kan spise med lidt bedre samvittighed, men samtidig også fordi man bare forbrænder flere kalorier.

Grunden til mit træningsvanvid i øjeblikket er der faktisk en lille historie til; Den anden dag har Brian en kunde med en computer i butikken. Brian spørger så kunden hvem han har købt computeren af, kunden svarer at han havde købt den af en lille kraftig en, hvilket viste sig at være mig. Det har vi siden haft meget sjov med, og nu er jeg så begyndt at træne en del, men problemet bliver jo ikke rigtig løst når man hele tiden spiser slik.

Det har jeg erkendt, men er nået til den konklusion at jeg simpelthen ikke kan lade vær, som jeg sagde til Brian den anden dag; " Hvis jeg skal gå ned i den anden ende af centret for at hente en salat, bliver jeg jo nød til at drikke en liter cola for at få energi til det " Sådan er det, og det må jeg bare leve med, desuden er Thomas medskyldig!

Til sidst skal jeg lige huske at sige til dem der har fuldt med fra starten, at Rikke endelig har fået sine blomster i en vase, denne fantastiske historie mm. kan læses på www.madebyrikke.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Hahahahahaha:D Det her er seriøst dagens grin!

    Din blog er virkelig god, basse..

    Bliv da lige fast læser på min ;)

    SvarSlet
  2. Betine - din forrædder ! Han ødelægger jo min blog fuldstændig, ved at nedgøre den på den måde !!!!

    Jacob - fodbold, motionscenter, slik og cola er jo vildt spændende at læse om !!!! NOT !!!

    SvarSlet